Креативна п’ятихвилинка під час заняття з дисципліни «Маркетинг»

На сучасному етапі розвитку освітньої системи необхідним є розроблення нових інструментів для покращення засвоєння знань здобувачами вищої освіти. Тому так важливо на кожному занятті виділяти хоча б 5-10 хвилин для того, щоб підбадьорити та вивести присутніх з зони комфорту. Це дозволить здобувачам задіяти всі свої знання з дисципліни та застосувати їх у нестандартній і несподіваній ситуації.

Своїм досвідом з впровадження елементів креативного навчання з дисципліни «Маркетинг» ділиться доцент кафедри економіки і фінансів Анастасія Бритвєнко.

Погодьтеся, зазвичай викладачі не застосовують на практичному занятті інший реквізит, окрім комп’ютера, проектора ті інших подібних девайсів. Уявіть, як здивувалися здобувачі, коли в момент перевірки домашньої роботи їм прямо до рук потрапив маленький м’ячик як з дитинства. Уявили? А тепер можете подивитися фото-звіт, де зображена командна робота здобувачів, яка дійсно підіймає дух навчання.

Необхідно зазначити, що з появою такого заходу аудиторія помітно пожвавішала і почала проявляти більший інтерес до поточної теми заняття. Нижче представлено фото-звіт, на якому відображено, як саме проводились практичні вправи з дисципліни «Маркетинг».

 

На цьому занятті здобувачі розглянули комплекс питань щодо формування маркетингової системи підприємства. Наведено принципи організації маркетингу на підприємстві та методи оцінки ефективності проведених заходів.

 

Сьогодні здобувачі отримали посилку з магазину дитячих товарів. Прямо посеред практичного заняття завітав кур’єр «Нової пошти» і вручив її. Давайте разом подивимося, що цікавого було у відправленні. Ви впевнені, що знаєте назву кожного предмету?

Здобувачі на початку заняття також були не впевнені, але їм все ж вдалося відгадати назву та придумати принаймні 3 способи використання цих предметів, окрім їх прямого призначення.

Якщо вам вдалося відгадати назву всіх трьох предметів, розкажіть про це у групі БУМІБ у Фейсбуці. — https://www.facebook.com/bumibuniversity

    

 

Погляньте на реакцію аудиторії, коли навчання подається в ігровій формі! Досить вправно і винахідливо здобувачі не тільки м’яча кидали, а й оперативно й точно відповідали на експрес-питання, поки та іграшка блимала. Це стало своєрідним таймером. За результатами такої п’ятихвилинки кожен учасник отримав оцінку в залежності від правильності та своєчасності відповіді.

 

На цьому занятті було змінено правила гри. Оскільки здобувачі вже знають, що означає цей м’яч, вони готові відповідати на короткі питання про концепції маркетингу як на занятті, що проходило раніше. Однак тут їх чекала несподіванка, тому що сьогодні у правилах гри не було прив’язки до блимання іграшки. Всім необхідно було працювати злагоджено, щоб отримати гарну оцінку. Судячи з усміхнених облич всіх присутніх, командна робота пройшла на 5.

 

Для формування практичних навичок прийняття маркетингових рішень кожне практичне, а в деяких випадках і лекційне, заняття повинно супроводжуватися подібними діловими іграми. Це дозволить забезпечити інтерес здобувачів, стимулювати їх бажання активізуватися на занятті та мотивувати їх до подальшого особистого розвитку та опанування дисципліни.

 
 
 

 

 

 

 CEDIMES  Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie WielkopolskimEkonomii i Innowacji w Lublinie SZKOŁA PRZEDSIÄ KAZIMIERZA KUJAWSKIEGO   Image   Wyższa Szkoła Umiejętności im. Stanisława Staszica w Kielcach         ​